Beta-alanina: Stiinta din spatele celor mai bune suplimente pre si post-antrenament

by Andrei Tescut

Ce este beta-alanina si cum functioneaza?

Beta-alanina este un alt supliment sustinut de cercetari, ce a dovedit ca mareste nivelul de carnozina musculara in cateva saptamani. Nivelurile crescute de carnozina musculara cresc energia si rezistenta musculara prin tamponarea aciditatii musculare scheletice care se acumuleaza in timpul exercitiilor prelungite de intensitate ridicata.

Ce beneficii aduce beta-alanina?

 Stiinta arata ca administrarea de beta-alanina va poate ajuta sa va impingeti limitele mai mult in timpul antrenamentelor. In cele din urma, veti beneficia de o intensitate si un volum mai mare de antrenament - ceea ce se traduce prin castiguri de masa musculara mai mari! 

Cum se administreaza beta-alanina?

Cercetarile privind beta-alanina brevetata CarnoSyn sugereaza ca puteti profita de cele mai mari beneficii consumand 3,2 grame pe zi. Pentru rezultate optime si pentru a elimina furnicaturile (inofensive) ale pielii care rezulta din administrarea unei doze mari, se recomanda sa consumati 1,6 grame de beta-alanina brevetata CarnoSyn cu 30-60 de minute inainte de antrenament si 1,6 grame in timpul antrenamentului.

Sursa text: bodybuilding.com

Hobson, RM, Saunders, B., Ball, G., Harris, RC, & Sale, C. (2012). Efectele suplimentarii cu beta-alanina asupra performantei exercitiului: o meta-analiza . Aminoacizi, 43 (1), 25-37.

Text tradus de Andrei Tescut


Lasa un comentariu

Te rog sa retii, comentariile trebuie aprobate inainte de a fi publicate